Sonntag, 2. August 2009

Vem kan hjälpa?

Finns det någon som kan hjälpa den här blogvännen?

2 Kommentare:

helen hat gesagt…

Hejsan!

Blev så glad över din omtanke ang. min mammas bortgång, som jag läste inne hos Christina.

Det är en overklig känsla just nu. Jag kan inte riktigt förstå att mamma är borta, hon var min bästa vän...

Vilken trevlig blogg du har!

Kram
Helen

Tuvstarr hat gesagt…

Helen: Ja, det är en tung tid du går igenom nu. Jag kommer ihåg tiden efter min pappa dog. Så många frågor kvar att fråga honom, så många saker kvar att berätta honom och så mycket längtan att krama honom. Man blir ju alltid sina föräldrars barn, även om man själv är numera vuxen, och så är det både en vän och en rådgivare som saknas.
Behåll din mamma i ditt hjärta, på så vis är hon alltid hos dig.
Allt gott!