Sonntag, 17. Juli 2011

För er som undrar...

... vart jag tog vägen, så kan jag berätta att jag finns nog kvar här i en liten stad i Tyskland.

Det var så mycket som hände under de sista månaderna, inte så mycket gott tyvärr.
Men nu sakta börjar jag återvakna ur min förlamning, börjar se ett nytt perspektiv för mitt liv.

Jag har bra stöd i min älskade Ralf, som jag är så oändligt tacksam för.

Tack för era kommentarer, jag var inte ofta inne i bloggen, så därför blev det inga svar, förlåt.

Ska komma med ett nytt inlägg snart, och inte ska det bli ett gnällinlägg till, jag lovar ;-)

Ha det så gott där ute i världen.

10 Kommentare:

Lena hat gesagt…

Å, vad skönt att höra i från dig!

Tankevågor hat gesagt…

Så skönt med ett livstecken från dig! Nu hoppas jag att allt väder till det bättre!

// Lisbeth

Sofia hat gesagt…

Hoppas att allt vänder, efter regn kommer sol. Men roligt om det börjar komma något inlägg då och då igen, så man vet att du lever och mår bra. Kram på dig från Arjeplog.

Anita hat gesagt…

Allt gott fina Tuvstarr, och en fortsatt fin sommar. Kram

Elisabet. hat gesagt…

Ja, allt gott härifrån också!

Hjortron hat gesagt…

Mitt alias och mina ord - delvis!
Trycker på ovan alias - och det är inte jag! Förvånad!
Tack för mejl - ha det så gott ni kan!Vi hörs!

Kersti hat gesagt…

Så skönt att du finns där. jag var lite orolig när inget hördes. Men känn inget tvång att skriva, det är bara skönt att veta att du finns.

Barbro hat gesagt…

Tack för din hälsning på mejlen!
Hoppas sommaren som är kvar, drar till det bättre för dig!

Här är allt okej och vi ska fara på en semestertur nu, i morgon.
Så jag kommer inte att ha så mycket tid att hålla mig uppdaterad nu, på internet. Inte på en och en halv vecka, ungefär.
Kram Barbro.

Barbro hat gesagt…

Nu har även jag kommit tillbaka!
Ser fram emot att få höra av dig igen!
Till dess - ha det så bra!

Tuvstarr hat gesagt…

Tack snälla ni för era rara kommentarer. Önskar er en vacker sommarhelg. Vi hörs :-)