Montag, 23. August 2010

Fototriss "R som i ..."




Mer med R finns här

14 Kommentare:

Beppan hat gesagt…

Så vackra bilder alla tre! Härlig tolkning av temat!

Tuvstarr hat gesagt…

Beppan: Tack :-)

Lena hat gesagt…

Rosen är min favorit = )

/Lena

Tuvstarr hat gesagt…

Lena: den finns i min trädgård :-)

Susanne Lindén hat gesagt…

Jättefin triss! Renarna blir min favorit.

Tuvstarr hat gesagt…

Susanne L.: Tack :-)

ViDu hat gesagt…

Bilden med renarna blir absolut min favorit.

Tuvstarr hat gesagt…

ViDu: Det var kul att få se en sån där stor flock.

Resa med Herbert hat gesagt…

Hej Katrin!

Vad kul att se dej vara med på fototriss, vackra bilder ett litet extra + för granatäpplena.

Solvarma kramar från Irene

Jah Hollis hat gesagt…

Fin triss. Var det någon slags renövergång på vägen just där?

Tuvstarr hat gesagt…

Solvarm: Haha, det var klart att du gillar granatäpplena, för bilden blev ju tagen i Haga/Göteborg :-)
Ha det fint!

Jah Hollis: Tack. Nej, det var inget speciellt ställe. Den stora flocken var helt tillfälligt där, men höll sig där i närheten i flera dagar.

Barbro hat gesagt…

Hej!

Så fina bilder men min favorit är såklart RENARNA.

Fin tolkning!

Kram från oss.

Lena Rollmar hat gesagt…

Härlig blandning! Nice!

Hjortron hat gesagt…

Det här är verkligen en fin triss!
Så snygga bilder med det där extra!
Ha det bra!