Freitag, 26. August 2011

35 grader...

... varmt är det ute, men det känns faktiskt som 50. Har kommit hem från jobbet för en stund sedan och ska nu ut igen för att handla lite.

Ska jobba i morgon och sen blir det någon slags försemesterledighet (haha, kanske ett nytt ord jag skapade). I alla fall ska jag ha ledigt till och med onsdag, för jag har så mycket övertid på jobbet. Sen tre dagar kvar att jobba och därefter börjar den så mycket efterlängtade semestern. Livet är skönt :-)

Ha en fin sensommarhelg all ihopa.

6 Kommentare:

Barbro hat gesagt…

Så du har kvar allt det roliga?
Härligt! Vad ska ni göra då?
Ha en bra lördagkväll!

Sofia hat gesagt…

Oj, du tar nog semestern i bra tid tror jag, då alla andra gjort bort den och gått tillbaks till vardag så får ni njuta :) Härligt med 35 graders värme, här börjar löven att gulna och vi går så sakta mot höst. Än så länge är det inte så hemskt kallt så man kan väl kanske kalla det för sensommar, men även vintern har sin charm, även om sommaren är kort.

Ha det så bra på din försemesterledighet ;)

Trevlig helg!

Tuvstarr hat gesagt…

Barbro och Sofia: tack. I morgon börjar mina tre sista jobbdagar innan semestern. Det känns sååå kul :-)
Ha det gott där uppe.

Sanna hat gesagt…

Hoppas du får en toppensemester!

Kersti hat gesagt…

Härligt att ha en semester framför sig. Hoppas att du får det riktigt skönt. Blir det en tur till Sverige kanske?

Tuvstarr hat gesagt…

Sanna: Tack, det hoppas jag med :-)

Kersti: Tack. Det känns så härligt att ha semester nu. Nej, till Sverige ska vi inte i år, men kanske blir det ett besök hos IKEA i Dresden :-)