Sonntag, 31. August 2008

Silvester macht Urlaub / Silvester på semester

Herrlich so ein Plätzchen im Schatten. / Bara härlig en sån plats i skuggan.

Hab gerade von einem Luxusmenü geträumt, aber was sehen da meine müden Augen - es war gar kein Traum oder bin ich etwa noch mittendrin? / Hade just en dröm av en luxusmeny, men vad är det som ser mina trötta ögonen - det var ju ingen dröm eller drömmer jag kanske fortfarande?

Da werd ich mich mal hübsch machen für`s Essen. / Då ska jag göra mig snygg för maten.

Lauter leckere Sachen, und an meine Zeitung hat das Personal auch gedacht. Und an Sonnencreme, damit ich mir nicht die Öhrchen verbrenne, hihihihi. / Bara fina saker och personalen har inte glömt min tidning, vad kul. Och även solkräm finns det på bordet, för att skydda mina öronen mot solbrand, hihihihi.

Keine Kommentare: