Sonntag, 30. November 2008

AWARD


Tack Panter för den stora överraskningen. Vill gärna ge den tillbaka till dig, eftersom jag tycker mycket om din blog och njuter av tiden jag tillbringer hos dig. Men jag vet inte om det går med regelverket och så får du en symbolisk extra-award !

Regelverket säger så här:
1. Den som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick awarden ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggar och länka till dom.
4. Lämna ett meddelande på deras bloggar att de fått en award.

Jag skicker gärna en award till:

Gunnar i Vaplan, genom hans kamerasida har jag funnit hit till bloggervärlden

Smulan, hon har så spännande inlägg när det gäller släktforskning

Dragos, han är ny i bloggervärlden, men har kommit hit med jättefina bilder

Ninni, här finner man alltid ett läckert recept, titta bara på Ninnis Goda

Liveblog, min levande förbindelse till Lappland och framförallt en jättetrevlig kvinna

Elisabet, hon delar hela livet med oss, om det är goda eller tråkiga dagar

Inkan, har ni redan sett hennes bloggar om Marholmen?

Och en Special-Award till den här mannen: han är alltid vid min sida, hjälper mig när jag behöver hjälp, tröster mig när jag är ledsen, skratter med mig när jag är glad.

9 Kommentare:

Inkan© hat gesagt…

Tuvstarr - tack:) Så roligt att du gör lite reklam för teateråren via "Marholmsbloggarna"
Tänk en av mina teaterelever hittade igen den av en slump och hörde av sig. Han var med i flera år och spelade även med i min teatergrupp här i Stockholm - i en uppsättning.

Tuvstarr hat gesagt…

Inkan: teater är alltid nåt fint, framförallt när det är en grupp som träffas i fritiden för att spela tillsammans. Då kan det vara aldrig för mycket reklam. Jag har en vän som har en teatergrupp här i Tyskland sedan många år. De spelade i en slottsträdgård, men nu är allt förbi. Slottet blev sålt och den nya ägaren vill inte ha gruppen på tomten. Nu gäller det att finna en ny plats med lagermöjlighet för alla rekvisitar och kostymer i närheten. Hoppas de finner snart ett alternativ!

Anonym hat gesagt…

Grattis till utmärkelsen.

Anita hat gesagt…

Åååh, nu blev jag verkligen överraskad och glad! Tack snälla, snälla du!

Just nu får jag nog "ligga lågt" ett slag ned bloggandet. Jag har en mycket dålig täckning där jag bor, och just nu (kanske snön??) är det sämre än någonsin. Det tar eeevigheter att komma ut på internet, eeevigheter att komma in på en sida och eeevigheter att skicka iväg...

ha det riktigt gott!

Tuvstarr hat gesagt…

Kersti: Tack så mycket. Ha en bra vecka!

Ninnie hat gesagt…

Åh, så glad och överraskad jag blir!
Tack tack tack!
Kram från Ninnie.

Anonym hat gesagt…

Ha en skön kväll och en bra vecka den som kommer.

Tuvstarr hat gesagt…

Kersti: Tack. Detsamma för dig.

gunnar i vaplan hat gesagt…

Oj! Tack för att du gav mig en "adward". Det känns bara bra.
Jag gillar också din blogg och kollar den mest var och varanan dag.
Hoppas du får en bra julhelg med massor av ledighet.

/gunnar i vaplan/