Mittwoch, 31. Dezember 2008

Till er alla

Det här året var ett helt underbart år. Jag hittade så många trevliga folk - precis här i bloggvärlden.
Tack till er alla för era snälla kommentarer.
Och tack för era bloggar jag får läsa varje dag och att ni delar era liv med varandra på detta vis. Jag ser fram emot ett nytt spännande bloggår med många livshistorier som ska talas, med vackra foton och läckra recept, med mycket skratt och kloka tankar, med inlägg att fundera över och med en förhoppningsvis liten portion sorg som bara tillhör till livet.

Jag önskar er alla en jätterolig silvesterkväll. Kom bra in i det nya året.
Vi hörs.

PS: Hankatten som heter Silvester ska sova bort årsskiftet.

7 Kommentare:

Lilla B hat gesagt…

Vi ses nästa år på bloggen!
Gott Nytt År!

Inkan© hat gesagt…

Kanske en klok katt - inte trött alls när dagen återkommer.

Jag vill önska dig ett bra foto-år - för jag tycker mycket om dina vackra foton - naturen och allt som hör till. Liv, ja liv!

Anita hat gesagt…

God fortsättning Tuvstarr!
Hälsningar från ett vinterkallt Omsjö - 24 grader.

Smulan

Ninnie hat gesagt…

Å, så vackra bilder du bjuder på! Hoppas ditt ben ska bli bättre snart. God fortsättning på det nya året, jag ser fram emot att få läsa och se fler vackra foton från Tyskland här på din trevliga blogg!
Kram från Ninnie

Christina hat gesagt…

God fortsättning önskar jag också, och du har den i särklass vackraste och mest intresseväckande avataren på nätet : )

Anonym hat gesagt…

Vill önska dig en riktigt god fortsättning på det nya året.

Tuvstarr hat gesagt…

God fortsättning till er också. Ser fram emot det nya året med er.