Sonntag, 20. Dezember 2009

Hejsan bloggvänner, / Hallo Bloggfreunde,

Hela dagen har vi varit ute i snön för att öva in en liten hipphopp-dans. Även Silvester var med (fast han i början inte ville låta klä sig i grönt). Hur som helst, sen var träningen ganska roligt och här kan ni se resultatet.
Den ganzen Tag waren wir draußen im Schnee, um einen kleinen hipphopp-Tanz für Euch einzuüben. Sogar Silvester war dabei (obwohl er sich anfangs nicht grün anziehen lassen wollte). Wie auch immer, dann war das Training ziemlich lustig und hier könnt Ihr das Ergebnis sehen.



Vi önskar er en fin fjärde advent. / Wir wünschen Euch einen schönen vierten Advent.

7 Kommentare:

Christina hat gesagt…

He he, det är inte klokt så många vältränade människor och katter det finns!
Hälsa Sylvester att han gjorde sig jättebra i grönt!

Tuvstarr hat gesagt…

Christina: Silvester skämmas lite, ffa för strumpbyxorna. Han tyckte de inte särskilt manliga ;-)

Resa med Herbert hat gesagt…

Hej Katrin!

Ja det är ett kul program som du har jobbat i.

Har ni snö nere hos er nu? Här i Göteborg är det bara lite snöpuder på marken och cirka -5 grader, ganska behagligt väder.

Vi har varit runt i Göteborg och fotat julstaden Göteborg, om du går in på min blogg Tillbaka i Göteborg http://solvarm-tillbakaigteborg.blogspot.com/ så kan du se flera inlägg som jag har gjort på detta.

Är ni lediga i julhelgen så att ni kan ha det lugnt och skönt?

Både Herbert och jag önskar dej och Ralf en riktigt God Jul och ett Gott Nytt År!

Kram från Irene

Sanna hat gesagt…

SNYGGT! ;-D

Anita hat gesagt…

Underbart Tuvstarr!! Vad duktig du är!

Christina är fenomenal på att inspirera andra. Jag ska prova detta också när jag blir piggare...

Ich wunsche Dir eine sehr gutes Weihnachten und alles gutes!
Smulan

Kersti hat gesagt…

Fantastiskt, vilken prestation. Jag önskar dig en God Jul.

Lena hat gesagt…

Härligt!

God Jul !